Sehpaha Danteli Örneği 1

Sehpaha Danteli Örneği 1


Hacer hanımdan daha tamamlanmamış sehpa danteli dantel modeli .dantel örneği nin güzelliğine kapıldım ve tamamlanmamış modeli resimleyerek sizlerle paylaşıyorum.Hacer hanımdan dantel ve örgüler konusunda benim kadar hassas .gözünden ıramadığı örgülerini bana teslim etti soğolsun. tabiki bende onlara gözüm gibi bakıyorum.bir çoğunu resimledim .bir kısım kaldı onlarıda uygulamalı çekmem gerekiyor.bir manken bulunca manken üzerinde fotoğraflayacağım.çünkü onlar şal,bolero,boyun atkısı ve patikler den oluşuyor.kullanılış biçimi ile resim çekilmezse fazla göstermiyor örnek kendini.bu sehpa dantelleri ham bir resim.tamamlanmamış ve ütülenmemiş.biraz kırışıklığı var.ona göre değerlendirmenizi umarak Hacer hanıma teşekkürler ediyoruz.ellerinize sağlık sevgili arkadaşım.

sehpa danteli

dantel

dantel modelleri